... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - 7:01 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ترکیه یک پهپاد «بیرقدار تی‌بی۲» به اوکراین اهدا کرد

شرکت بایکار: ما پهپاد بیرقدار تی‌بی۲ را به عنوان بخشی از کمپین شما در اختیار اوکراینی‌ها قرار خواهیم داد و به این ترتیب آن‌ها بهتر از میهن خود دفاع خواهند کرد.

سیاست شرق _ شرکت صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد که در همبستگی با پویش مردم لهستان، یک پهپاد «بیرقدار تی‌بی۲» به اوکراین اهدا خواهد کرد.

به نقل از آناتولی ، شرکت ترکیه‌ای «بایکار» روز گذشته (پنج‌شنبه) اعلام کرد که در پی ایجاد کمپینی در لهستان برای جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت خرید پهپاد برای کی‌یف، تصمیم دارد تا یک پهپاد «بیرق‌دار تی‌بی۲» به اوکراین اهدا کند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، شرکت صنایع دفاعی ترکیه در نامه‌ای به «سلاوومیر سیراکوفسکی» روزنامه‌نگار لهستانی که ناظر کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم این کشور است، از او درخواست کرد تا مبلغ جمع‌آوری‌شده در این پویش را در اختیار مؤسسات امدادی در اوکراین قرار دهد.

این شرکت ترکیه‌ای، ضمن تشکر از مردم لهستان برای حمایت از این کمپین و کمک به اوکراین، گفت: «ما پهپاد بیرقدار تی‌بی۲ را به عنوان بخشی از کمپین شما در اختیار اوکراینی‌ها قرار خواهیم داد و به این ترتیب آن‌ها بهتر از میهن خود دفاع خواهند کرد. ما بر تخصیص کمک‌های مالی که شما برای کمک به اوکراین توسط سازمان‌های خیریه جمع‌آوری کرده‌اید نظارت خواهیم کرد».

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »