... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - 12:04 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نماینده جدید ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی معرفی شد

نذیری اصل دانش آموخته دکترای حقوق بین الملل است و سفیر و نماینده دائم اسبق جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو را در کارنامه خود دارد.

سیاست شرق _ «محسن نذیری اصل» به عنوان سفیر جدید و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد در وین و همچنین نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تعیین شد.

 به نقل از ایرنا، بر اساس پیشنهاد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، محسن نذیری اصل به عنوان سفیر جدید و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد در وین و همچنین نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تعیین شد.

محسن نذیری اصل در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، برنامه کاری خود در طول این دوره کاری را تقدیم و در جریان توصیه ها و رهنمود های وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.

نذیری اصل دانش آموخته دکترای حقوق بین الملل است و علاوه بر عنوان سفیر و نماینده دائم اسبق جمهوری اسلامی ایران نزد مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو، سابقه حضور در چندین ماموریت در حوزه سازمان‌های بین المللی را در پرونده کاری خود دارد.

«محسن نذیری اصل» پیش از این، مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »