... امروز: پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - 10:03 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

کمک مالی آمریکا به اسرائیل برای خرید ۴ هواپیمای سوخت‌رسان بوئینگ

قرارداد هواپیمای KC-46A که از پیشرفته ترین هواپیمای سوخت رسان در نوع خود در جهان محسوب می شوند، به ارزش 972 میلیون دلار توسط وزارت دفاع آمریکا امضا شد و از طریق کمک های مالی آمریکا تامین مالی خواهد شد.

سیاست شرق _ بر اساس بیانیه روز پنجشنبه شرکت بوئینگ، قرارداد تامین چهار فروند هواپیمای سوخت‌رسان پیشرفته به نیروی هوایی اسرائیل، توسط وزارت دفاع آمریکا امضا شد. 

به نقل از وبسایت «ای ۲۴»، قرارداد هواپیمای KC-46A که از پیشرفته ترین هواپیمای سوخت رسان در نوع خود در جهان محسوب می شوند، به ارزش ۹۷۲ میلیون دلار توسط وزارت دفاع آمریکا امضا شد و از طریق کمک های مالی آمریکا تامین مالی خواهد شد.

 این هواپیماها از سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۶ در اختیار نیروی هوایی رژیم صهیونسیتی قرار می گیرند و قرار است جایگزین هواپیماهای سوخت رسان بوئینگ ۷۰۷ (“رام”) شود که سال ها مورد استفاده قرار می گرفت.

مقامات رژیم صهیونسیتی، در ادامه رایزنی با مقامات آمریکایی، مخالف هرگونه توافق هسته ای بین تهران و واشنگتن هستند. به نظر می رسد کمک های نظامی آمریکا به این رژیم نیز بخشی از سیاست راضی نگه داشتن آنها برای کاهش مخالف با احیای برجام است‌.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »