... امروز: پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 3:44 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

شبیه سازی بمباران توسط دو بمب افکن آمریکایی بر فراز خاورمیانه

در بیانیه فرماندهی مرکزی آمده است که جنگنده های بریتانیا، کویت و عربستان سعودی روز یکشنبه دو استراتوفورترست B-52H را از فرماندهی حملات ایالات متحده اسکورت کردند.

سیاست شرق _ مقامات نظامی آمریکا می گویند که دو هواپیمای بمب افکن دوربرد، در سراسر خاورمیانه به عنوان بخشی از یک رزمایش شبیه سازی شده بمباران گسترده، پرواز کردند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال ژنرال الکسوس گرینکویچ گفت: شبیه سازی «بمب افکن های گروه ضربت» در روز یکشنبه نشان دادند که ایالات متحده و متحدانش می توانند “به سرعت در صورت تقاضا، قدرت رزمی گسترده ای را به منطقه ایجاد کنند.

گرینکویچ، فرمانده بخش هوایی نیروهای ترکیبی فرماندهی مرکزی ایالات متحده، افزود: «تهدیدها علیه ایالات متحده و شرکای ما، بی پاسخ نخواهد ماند. منطقه تحت پوشش شامل شمال شرقی آفریقا، خاورمیانه و آسیای مرکزی و جنوبی است.

ژنرال آمریکایی، نامی از دشمنان احتمالی ایالات متحده نبرد.

در بیانیه فرماندهی مرکزی آمده است که جنگنده های بریتانیا، کویت و عربستان سعودی روز یکشنبه دو استراتوفورترست B-52H را از فرماندهی حملات ایالات متحده اسکورت کردند.

در این بیانیه آمده است که در چهارمین رزمایش از نوع خود در سال جاری، این هواپیماها از پایگاه هوایی فیرفورد در انگلیس آغاز شده و بر فراز شرق مدیترانه، شبه جزیره عربستان و دریای سرخ “پیش از ترک منطقه” پرواز کردند.

ارتش آمریکا گفت که یگان های زمینی و دریایی ایالات متحده و همچنین ۱۶ کشور دیگر از جمله کانادا، پشتیبانی لجستیکی را ارائه کردند. ارتش آمریکا “قدرت آتش را از زمین شبیه سازی کرد.”

ژنرال مایکل «اریک» کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی ، گفت: «ما این توانایی را داریم که به سرعت مقدار قابل توجهی از قدرت رزمی را در هوا در کنار شرکای خود قرار دهیم. می‌توانیم همین کار را در زمین و دریا انجام دهیم.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »