... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - 10:55 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

وزارت ارتباطات عراق، اینترنت ماهواره ای ارائه می دهد

به منظور تنوع بخشی به منابع خدمات اینترنتی، افزایش رقابت پذیری و کاهش قیمت ها، بخش مربوطه در وزارت ارتباطات عراق مراحل قراردادی را برای معرفی سرویس «اینترنت از طریق فضا» در عراق برای اولین بار آغاز کرد.

سیاست شرق _ بر اساس بیانیه ای که به نقل ازخبرگزاری عراق (INA) منتشر شد، وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که سرویس اینترنت ماهواره ای، راه اندازی می کند.

در این بیانیه آمده است که وزارت ارتباطات به دنبال ارائه بهترین خدمات اینترنتی به مردم عراق است.

در این بیانیه آمده است: پروژه های ارائه اینترنت از طریق کابل های فیبر نوری به زمان نسبتاً طولانی برای تکمیل استقرار کابل ها در تمام مناطق و به دلیل دشواری های موجود در عملیات حفاری و هزینه های گران این پروژه ها نیاز دارد.

بر اساس این بیانیه، به منظور تنوع بخشی به منابع خدمات اینترنتی، افزایش رقابت پذیری و کاهش قیمت ها، بخش مربوطه در وزارت ارتباطات عراق مراحل قراردادی را برای معرفی سرویس «اینترنت از طریق فضا» در عراق برای اولین بار آغاز کرد.

بنا به این بیانیه، عراق راه کشورهای توسعه یافته را دنبال می کند که از فناوری های ماهواره ای در مدار پایین استفاده می کنند که خدمات اینترنتی را مستقیماً از طریق شبکه عظیم ماهواره های ارائه شده توسط شرکت های معتبر بین المللی به کاربران ارائه می دهند.

این بیانیه افزود: وزارت ارتباطات عراق در حال مذاکره با شرکت های بین المللی برای ارائه اینترنت ماهواره ای در اسرع وقت به مردم عراق است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »