... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
ورزشی ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - 5:31 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان

وزیر امور خارجه ایران، با اشاره به نشست جاری آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین افزود: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست وین هیچ ثمری ندارد.

سیاست شرق _ در تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطان نشین عمان، آخرین تحولات مذاکره برای رفع تحریم ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به نقل از خبر آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به روند گفتگو و تبادل پیام برای رفع تحریم ها و با اشاره به تلاش همه طرفها طی چند ماه گذشته، رمز رسیدن به نقطه مطلوب توافق در شرایط حاضر را تمرکز ایالات متحده بر واقع بینی و نشان دادن داشتن اراده لازم دانست.

وزیر امور خارجه ایران، با اشاره به نشست جاری آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین افزود: صدور بیانیه غیرسازنده در نشست وین هیچ ثمری ندارد.

امیرعبداللهیان در این گفتگو بار دیگر اراده و حسن نیت لازم از سوی کشورمان برای رسیدن به گام نهایی توافق خوب، قوی و پایدار را مورد تاکید قرار داد.

بدر البوسعیدی وزیرخارجه عمان نیز در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر اهمیت رسیدن به توافق و بازگشت همه طرفها به تعهدات، ضمن قدردانی از نقش سازنده تهران در روند مذاکرات، بر ضرورت تلاش جهت نتیجه گیری مثبت از ماه ها مذاکره، تاکید کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »