... امروز: چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - 5:32 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

دستور رئیسی به وزیرکشور جهت بررسی وضعیت «مهسا امینی»

وحیدی: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم «مهسا امینی»، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی شود.

سیاست شرق _ به دنبال بروز حادثه برای «مهسا امینی» ۲۲ ساله، که پس از انتقال به پاسگاه انتظامی رخ داد، رئیس جمهور، وزیر کشور را مامور پیگیری این حادثه نمود.

به نقل از ایرنا، در پی دستور سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، به معاون امنیتی این وزارتخانه ماموریت داد تا حادثه منجر به بستری شدن خانم«مهسا امینی» در بیمارستان را، با فوریت بررسی کند.

احمد وحیدی خطاب به «سید مجید میراحمدی» تاکید کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم «مهسا امینی»، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه – ۲۴ شهریور – در پی انتشار اخباری درباره بدحالی زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده، به دلیل عارضه قلبی، بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »