... امروز: سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - 7:38 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

اظهارات مهم وزیر کشور درباره فوت «مهسا امینی»

وحیدی: از استانداری تهران به جهت اینکه حادثه در استان تهران اتفاق افتاده، خواسته‌ایم همکاری کنند و همه دستگاه‌ها دنبال این هستند علت فوت مشخص شود که به محض مشخص شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.

سیاست شرق _ وزیر کشور اعلام کرد که علت فوت مهسا امینی به محض مشخص شدن علت آن، به اطلاع مردم خواهد رسید.

به نقل از همشهری آنلاین، ساعتی پس از اعلام خبر فوت «مهسا امینی»، احمد وحیدی وزیر کشور که پیش از ظهر روز جمعه از سوی رییس جمهور مسوول بررسی علت حادثه رخ داده برای این دختر ۲۲ ساله شد، در گفت‌وگو با شبکه خبر، با تاکید بر عزم زیر مجموعه متبوعش برای بررسی فوت وی، بخش زیادی از علت روشن شدن مساله را در گرو بررسی علایم پزشکی منتهی به این مرگ دانست.

وحیدی با تاکید بر رعایت دقت در اظهار نظرها پیرامون علت وقوع این حادثه، گفت: ممکن است مسایل در این شرایط مبهم و غیر صحیح مطرح شود که درست نیست، باید دقت لازم صورت گیرد، کار بررسی علت این حادثه دنبال می‌شود و ما در این زمینه حتی از استانداری تهران به جهت اینکه حادثه در استان تهران اتفاق افتاده، خواسته‌ایم همکاری کنند و همه دستگاه‌ها دنبال این هستند علت فوت مشخص شود که به محض مشخص شدن به اطلاع مردم خواهد رسید.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته جاری از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد. به دنبال آن اعلام شد وی همان روز دستگیری، در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرده است. وی که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود بعد از ظهر روز جمعه درگذشت.

پلیس تهران نیز روز پنج شنبه سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد.»

رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای در ازبکستان به سر می برد به وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای “مهسا امینی” دستور پی گیری و بررسی صادر کرد.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »