... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - 6:59 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پرواز تهران- گوانجگو به سلامت به زمین نشست/ تهدید ساختگی بود

به نظر می‌رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین‌المللی و داخلی به‌منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است. این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

سیاست شرق _ در پی انتشار ادعایی مبنی بر «تهدید به بمب‌گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری»، روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان اطلاعیه ای صادر کرد.

به اطلاع رساند: هواپیمای مسافری ایرباس ۳۴۰ این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانجو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب‌گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به مسیر خود ادامه می‌دهد.به نظر می‌رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین‌المللی و داخلی به‌منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است. این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

به گزارش سیاست شرق، صبح امروز رسانه‌های هندی به نقل از مقامات هواپیمایی این کشور اعلام کردند یک هواپیمای خطوط هواپیمایی ماهان ایران وارد آسمان این کشور شد و به علت «تهدید به بمب‌گذاری» خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی‌نو شده است و بعد از مخالفت هند برای فرود اضطراری، به سمت گوانگجو در چین حرکت کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »