... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 6:13 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
نماینده مجلس به نقل از رئیس جمهور؛

رئیسی: برای حوادث زاهدان، کمیته حقیقت یاب تشکیل می شود

رئیس جمهور: در این برهه حساس به حفظ وحدت، انسجام، آرامش و امنیت منطقه کمک کنند و قطعا دستگاه‌های ذیربط همه ابعاد این حادثه را بررسی خواهند کرد.

سیاست شرق _ عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از دستور ویژه سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، برای تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای حوادث اخیر زاهدان خبر داد.

به نقل از ایرنا، حبیب‌الله دهمرده روز سه شنبه از جلسه رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه جلسه امروز رای اعتماد در مجلس خبر داد و گفت: مسائل مختلفی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها بررسی حوادث اخیر در زاهدان بود.

وی درباره نظرات رییس جمهور در این نشست گفت: رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر باور و اعتقاد قوم بلوچ و مردم استان به انقلاب و نظام از حضور آنان در صحنه‌های حمایت از نظام اسلامی به ویژه تشییع شهدای امنیت استان قدردانی کرد.

دهمرده خاطر نشان کرد: رئیس جمهور از همه نمایندگان و امامان جمعه استان به ویژه امام جمعه مسجد زاهدان خواستند در این برهه حساس به حفظ وحدت، انسجام، آرامش و امنیت منطقه کمک کنند و قطعا دستگاه‌های ذیربط همه ابعاد این حادثه را بررسی خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه در این جلسه نمایندگان اهل سنت نیز حضور داشتند، ادامه داد: در این دیدار نمایندگان حاضر با تاکید بر لزوم وحدت و انسجام و اعلام وفاداری مردم استان به اهداف و آرمان‌های انقلاب بر لزوم تلاش جمعی برای حفظ امنیت جامعه و مردم و برخورد با فتنه‌گران و اخلالگران در امنیت منطقه و ریشه‌یابی حوادث اخیر تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی عصر جمعه در گفت و گویی تلویزیونی با شهروندان زاهدان اظهارکرد: حادثه رخ داده در زاهدان که منجر به جان باختن ۱۹ تن شد بسیار تلخ و ناگوار است و این حادثه باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بوده است که حادثه امروز در زاهدان به وجود آمده است

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »