... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - 7:36 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بیش از ۳۵۰ حادثه ضد اسرائیلی در دانشگاه های ایالات متحده

در حالی که حوادث دیگر ممکن است ضد یهود نباشد، اما در مجموع ممکن است به ایجاد فضای خصمانه تر دانشگاه برای دانشجویان یهودی کمک کند.

سیاست شرق _ یک اتحادیه صهیونیستی_اسرائیلی به نام اتحادیه« ضد افترا»، در گزارشی با استناد به ۳۵۹ حادثه ضد اسرائیلی که در دانشگاه های آمریکا در سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رخ داده است، آنها را یهودی ستیزی عنوان کرد.

بنا به گزارش وبسایت ای ۲۴، وقایع از متهم شدن اسرائیل به “نسل کشی” گرفته تا ممنوعیت حضور دانشجویان در سازمان ها به دلیل حمایت از اسرائیل و صهیونیسم را شامل می شود.

جاناتان گرینبلات، رئیس ADL در بیانیه‌ای گفت: «سرنوشته‌های یهودی‌ستیزانه علیه دانشجویان طرفدار اسرائیل عمیقاً ناراحت‌کننده است و باعث می‌شود کالج‌ها و دانشگاه‌های ما برای دانشجویان یهودی احساس امنیت و امنیت کمتری داشته باشند».

در این گزارش مدعی شده است که اکثر حوادث، در عین حال که به وضوح یک هدف ضد یهودی است، با زبان ضد صهیونیسم و ​​حمایت از حقوق فلسطینیان بیان شده است. 

این گزارش می افزاید: «در حالی که حوادث دیگر ممکن است ضد یهود نباشد، اما در مجموع ممکن است به ایجاد فضای خصمانه تر دانشگاه برای دانشجویان یهودی کمک کند». 

حوادث و فضای ضد اسرائیلی و صهیونیستی در سراسر ایالات متحده پس از تشدید تنش میان اسرائیل و گروه حماس مستقر در نوار غزه در مارس سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »