... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
پزشکی ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - 9:36 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

چین چهارمین رکورد روزانه متوالی موارد جدید کووید ۱۹ را گزارش کرد

پایتخت و کلان شهرهای چین همچنان به مبارزه برای مهار شیوع بیماری ادامه می دهند و چونگ کینگ و گوانگژو بیشتر موارد ابتلای جدید را گزارش کرده اند.

سیاست شرق _ کمیسیون ملی بهداشت چین، روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور چهارمین رکورد روزانه متوالی خود را از ۳۹۷۹۱ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ در ۲۶ نوامبر گزارش کرد که از این تعداد ۳۷۰۹ مورد علامت و ۳۶۰۸۲ مورد بدون علامت بودند.

به نقل از رویترز، این در مقایسه با ۳۵۱۸۳ مورد جدید در یک روز قبل است – ۳۴۷۴ عفونت علامتی و ۳۱۷۰۹ عفونت بدون علامت، که چین به طور جداگانه شمارش می کند.

بدون احتساب عفونت‌های وارداتی، چین ۳۹۵۰۶ مورد جدید محلی را گزارش کرد که از این تعداد ۳۶۴۸ مورد علامت‌دار و ۳۵۸۵۸ مورد بدون علامت بودند که نسبت به روز گذشته ۳۴۹۰۹ مورد افزایش یافته است.

فوتی جدید در مقایسه با روز گذشته ثبت شد که تعداد کل قربانیان را به ۵۲۳۳ نفر رساند.

تا ۲۶ نوامبر، سرزمین اصلی چین ۳۰۷۸۰۲ مورد را با علائم تایید کرده بود.

پایتخت و کلان شهرهای چین همچنان به مبارزه برای مهار شیوع بیماری ادامه می دهند و چونگ کینگ و گوانگژو بیشتر موارد ابتلای جدید را گزارش کرده اند.

داده‌های دولت محلی نشان می‌دهد که موارد محلی در پکن به جهش ادامه داد و با ۶۶ درصد افزایش به ۴۳۰۷ مورد در مقایسه با ۲۵۹۵ مورد در روز گذشته رسید.

چونگ کینگ، شهری در جنوب غربی با ۳۲ میلیون نفر جمعیت، ۸۸۶۱ مورد جدید عفونت کووید-۱۹ منتقل شده از طریق محلی را گزارش کرد که تقریباً ۱۵ درصد از ۷۷۲۱ مورد ثبت شده در روز قبل افزایش داشت.

مقامات محلی گفتند که گوانگژو، شهری مرفه در جنوب با جمعیتی نزدیک به ۱۹ میلیون نفر، کاهش جزئی در موارد محلی را به ۷۴۱۲ نفر گزارش کردهاست.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »