... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 11:02 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

تیم فنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، به تهران سفر می‌کند

یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.

سیاست شرق _ یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز یکشنبه ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده که قبلاً توسط مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش شده بود، در تهران حضور خواهند داشت.

به نقل از انتخاب، یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.

این سخنگو عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده که قبلاً توسط مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش شده بود، در تهران حضور خواهند داشت.

ساعاتی پیش نیز محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران از برنامه سفر مسئولان آژانس خبر داده بود. وی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »