... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - 7:50 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش جالب بایدن به نگرانی‌ها در مورد سنش!

بایدن که نامش به عنوان مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا ثبت شده، در صورت انتخاب شدن مجددش به ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴، ۸۲ ساله خواهد بود.

سیاست شرق _ جو بایدن در مصاحبه‌ای جدید، اذعان کرد، نگرانی ها در مورد سنش “کاملاً برحق” هستند.

جو بایدن، رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مصاحبه با دیوید مویر، خبرنگار ای.بی.سی، با این پرسش مواجه شد که آیا در تصمیم‌گیری برای نامزدی مجددش برای ریاست جمهوری آمریکا سنش را در نظر می‌گیرد یا خیر. او پاسخ داد: خیر! با این حال او گفت اینکه مردم در مورد آن ابراز نگرانی می‌کنند “بر حق” است.

او به مویر گفت: “این کاملا بر حق است که مردم مسائلی را درباره سن من مطرح کنند. چنین کاری کاملاً بر حق است. و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است: من را تماشا کنید.”

بایدن که نامش به عنوان مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا ثبت شده، در صورت انتخاب شدن مجددش به ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴، ۸۲ ساله خواهد بود.

سن بایدن نگرانی‌هایی نزد هر دو حزب سیاسی اصلی آمریکا برانگیخته است.

نیکی هیلی، از نامزدهای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه، در اولین سخنرانی خود به مناسبت اعلام این نامزدی‌اش در اوایل ماه جاری میلادی، خواستار آن شد کسانی در عرصه سیاست آمریکا که بالای ۷۵ سال سن دارند باید آزمایش صلاحیت ذهنی را بگذرانند.

بایدن در مصاحبه با ای.بی.سی سیگنال اخیری که جیل بایدن، بانوی اول آمریکا درباره تدارکش برای اعلام دومین نامزدی خود برای ریاست جمهوری داد را تصدیق کرد. جیل بایدن هفته گذشته در کنیا گفت که “کار جو بایدن هنوز تمام نشده است.”

رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: “همانطور که مادرم می‌گفت، خدا او (جیل بایدن) را دوست دارد.”

او افزود: من باید کارهای دیگری را قبل از ورود پیدا کردن به یک کارزار ریاست جمهوری تمام عیار تکمیل کنم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »