... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - 2:35 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان:

صدور دستور ، جلب مقصران حادثه سقوط منجر به فوت کودک اهوازی

جعفری چگنی : قبلا دادستانی کتبا از باب حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای تذکرات لازم را داده بود که هر در دو موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسئولان ذیربط پیگیری خواهد شد.

سیاست شرق _ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد، در پی اعلام مفقودی کودک اهوازی در کوی مدرس اهواز دستورات لازم به مراجع انتظامی و امدادی صادر شد و پس از جست و جو مشخص شد نامبرده در یکی از حفاری های پروژه‌های آبفا سقوط کرده است.

به نقل از ایسنا، صادق جعفری چگنی گفت: بلافاصله معاون دادستان مرکز استان و بازپرس کشیک دادسرای اهواز با حضور در محل و حاضرکردن اکیپ ویژه بررسی صحنه جرم  با صدور دستورات  قضایی و اخذ نظریه کارشناس حوادث و جمع آوری ادله دستور جلب «متهمان مربوطه» را جهت طی روند قضایی صادر کردند.

وی ادامه داد: قبلا دادستانی کتبا از باب حقوق عامه و پیشگیری از هرگونه حادثه‌ای تذکرات لازم را داده بود که هر در دو موضوع برخورد با مقصران حادثه و ترک فعل مسئولان ذیربط پیگیری خواهد شد.

وی با عرض تسلیت به خانواده جان باخته، عنوان کرد: در احقاق حقوق مردم، حفظ حقوق عامه و اجرای قانون از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و از ماه‌های گذشته اخطارها و تذکرات لازم قانونی به شرکت آبفا در خصوص این پروژه داده شده بود .

میثم شاوردی کودک  ۷ ساله، از اهالی کوی مدرس اهواز، روز پنجشنبه از خانه خارج شد ولی دیگر بازنگشت. پس از جستجو مشخص شد وی در یکی از حفاری های پروژه های آبفا سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »