... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - 11:18 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
به دلیل حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی ؛

کابینه امنیتی اسرائیل، تشکیل جلسه داد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که حداقل 34 راکت از جنوب لبنان شلیک شده، که 25 موشک را با سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین خود رهگیری کرده است، با این حال تاکنون دو نفر مجروح شده اند.

سیاست شرق _ دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پس از شلیک رگبار موشک از سمت لبنان، کابینه امنیتی این رژیم ،عصر پنجشنبه برای اولین بار طی دو ماه گذشته تشکیل جلسه داد.

به نقل از وبسایت «آی ۲۴»، این حمله بیشترین تعداد موشک های شلیک شده از لبنان از سال ۲۰۰۶ است، زمانی که هزاران گلوله به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد.

 بنا به این گزارش، ارتش اسرائیل اعلام کرد که حداقل ۳۴ راکت از جنوب لبنان شلیک شده، که ۲۵ موشک را با سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین خود رهگیری کرده است، با این حال تاکنون دو نفر مجروح شده اند.

وزیران و مقامات ارشد دفاعی رژیم صهیونسیتی، قبل از جلسه کابینه امنیتی با یکدیگر نیز دیدار کردند.

در همین رابطه، منابع امنیتی به رویترز گفتند که گروه‌های فلسطینی در پشت این حملات موشکی بودند و یک منبع نزدیک به حزب‌الله لبنان، به رسانه‌های لبنانی گفت که در این حملات دخالتی نداشته است. 

ارتش اسرائیل این حمله را به گروه حماس مستقر در غزه نسبت داد و گفت که آنها از قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودند.

از سویی دیگر ، جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از این حمله موشکی، آن را “اقدامی قهرمانانه” خواند و خاطرنشان کرد: “همه نیروهای مقاومت در یک جبهه در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده اند.” این حمله موشکی در بحبوحه تشدید تنش ها پس از درگیری پلیس اسرائیل با فلسطینی ها انجام شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »