... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 0:26 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات ضدایرانی خود از اضافه شدن نام ۲ فرد و ۲ نهاد جدید به تحریم‌های این کشور علیه ایران خبر داد.

سیاست شرق _ خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده نام یک شرکت فناوری در ایران و دو نفر از کارکنان ارشد آن را به همراه یکی از شرکت‌های تابعه آن در امارات در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه اقدامات ضدایرانی خود از اضافه شدن نام ۲ فرد و ۲ نهاد جدید به تحریم‌های این کشور علیه ایران خبر داد.

خزانه‌داری آمریکا مدعی شده این افراد و شرکت‌ها «سانسور اینترنت» در ایران را تسهیل کرده‌اند. تحریم‌های آمریکا شرکت «نویان ابرآروان» را هدف قرار گرفته و ۳ فرد و نهاد را در ارتباط با آن به فهرست SDN (فهرست افراد ویژه مشخص شده و بلوک شده) اضافه کرده است.

به عنوان مثال، درهرماه سال گذشته دولت آمریکا بعد از وضع چندین دور تحریم علیه ایران با صدور یک مجوز عمومی مبادلاتی که به حوزه تأمین اینترنت مربوط می‌شوند را از شمول تحریم‌ها معاف کرد.

افرادی که در معاملات خاصی با اشخاص تحریم شده شرکت می کنند، ممکن است خود در معرض تحریم ها یا اقدامات اجرایی قرار گیرند. علاوه بر این، به جز موارد استثنایی، هر مؤسسه مالی خارجی که آگاهانه تراکنش مهمی را تسهیل می‌کند یا خدمات مالی قابل توجهی را برای هر یک از افراد تعیین‌شده ارائه می‌کند، می‌تواند مشمول تحریم‌های آمریکا گردد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »