... امروز: شنبه - ۰۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 7:38 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

پاشینیان: ارمنستان، متحد روسیه در جنگ با اوکراین نیست

پاشینیان: در غرب، ما را متحد روسیه می‌بینند، بیشتر متوجه این هستند. و در روسیه می‌بینند که ما متحد آن‌ها در جنگ با اوکراین نیستیم. و معلوم می‌شود که ما متحد هیچ کس در این وضعیت نیستیم که یعنی آسیب‌پذیر هستیم. 

سیاست شرق _ نخست‌وزیر ارمنستان می گوید: در غرب، ما را متحد روسیه می‌بینند، بیشتر متوجه این هستند. و در روسیه می‌بینند که ما متحد آن‌ها در جنگ با اوکراین نیستیم. و معلوم می‌شود که ما متحد هیچ کس در این وضعیت نیستیم که یعنی آسیب‌پذیر هستیم.

به نقل از فارس، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان  گفت برخلاف تصورات غربی، ارمنستان متحد روسیه در جنگ با اوکراین نیست. 

پاشینیان در مصاحبه پنجشنبه (اول ژوئن) با سی‌ان‌ان گفت: این هرگز با صدای بلند گفته نشده اما فکر می‌کنم مشخص است: در جنگ با اوکراین، ما متحد روسیه نیستیم. و احساس ما از این جنگ از این درگیری، اضطراب است زیرا مستقیماً بر همه روابط ما اثر می‌گذارد. 

وی افزود: در غرب، ما را متحد روسیه می‌بینند، بیشتر متوجه این هستند. و در روسیه می‌بینند که ما متحد آن‌ها در جنگ با اوکراین نیستیم. و معلوم می‌شود که ما متحد هیچ کس در این وضعیت نیستیم که یعنی آسیب‌پذیر هستیم. 

ارمنستان بخشی از سازمان پیمان امنیت جمعی (CSTO) است که یک ائتلاف نظامی بین دولتی در اوراسیا متشکل از کشورهای شوروی سابق از جمله روسیه است. 

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »