... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 0:06 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم زادروز «کیان پیرفلک»؛ یک مامور پلیس به شهادت رسید

دادستان ایذه: فردی که او را پویا بختیاری پسرعموی مادر کیان پیرفلک معرفی کرده‌اند با خودروی خود به تعدادی از مأموران پلیس که برای تأمین امنیت در محل مراسم حضور داشتند یورش برد و سروان محمد قنبری را به شهادت رساند.

سیاست شرق _ در پایان مراسم زادروز مرحوم «کیان پیرفلک» در ایذه، که از طرف خانواده او و با هماهنگی و همکاری پلیس بخویی برگزار گردید، فردی با یک خودرو سواری، ماموران نیروی انتظامی را مورد حمله قرار داد.

تسنیم در این خصوص نوشت: به گفته دادستان ایذه، این فرد دو بار با خودرو به سمت مأموران پلیس حمله کرده است:

  • عصر امروز و در جریان مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک در ایذه، فردی که او را پویا بختیاری پسرعموی مادر کیان پیرفلک معرفی کرده‌اند با خودروی خود به تعدادی از مأموران پلیس که برای تأمین امنیت در محل مراسم حضور داشتند یورش برد و سروان محمد قنبری را به شهادت رساند.
  • به گفته دادستان ایذه، این فرد دو بار با خودرو به سمت مأموران پلیس حمله کرده است اما رسانه‌های ضدانقلاب که از روزهای گذشته و با تحرکات مادر کیان پیرفلک در فضای مجازی برای برگزاری این مراسم، خود را آماده بهره‌برداری از آن کرده بودند پس از این اتفاق دچار آشفتگی در روایت شده‌اند.
  • در حالی که اکانت‌های متعلق به گروهک منافقین در فضای مجازی در انعکاس این حادثه، از عنوان «اقدام قهرمانانه» در حمله به مأموران پلیس و زیر گرفتن آنها یاد کرده، سایر رسانه‌های ضدانقلاب بدون اینکه اشاره‌ای به حمله عامل این حادثه به مأموران پلیس داشته باشند، صرفاً در حال ارسال اخباری با عنوان کشته شدن پسرعموی مادر کیان پیرفلک به دست مأموران پلیس هستند تا به طور کامل، روایت را وارونه جلوه دهند.

توضیحات پلیس درباره حادثه

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تایید شهادت یکی از کارکنان جان بر کف فراجا در شهر ستان ایذه گفت: فردی با خودروی سواری تیبا یکی از کارکنان فراجا بنام محمد قنبری را زیر گرفت. این حادثه منجر به شهادت این مامور فراجا شد.

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرماندهی مدیریت استان خوزستان اظهار کرد:هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم “کیان پیر فلک” اداره مدیریت شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان باید انجام شود.

وی در ادامه گفت :در یکی از ایستگاه های تامین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری “تیبا” به صورت عامدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان “محمد قنبری” بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع. شهادت نائل آمد شهادت سروان قنبری را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

این مقام ارشد مدیریت استان خوزستان در پایان گفت : با اقدام به موقع مستقر در صحنه فرد حادثه بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

سروان محمد قنبری

در همین رابطه خبرگزاری فارس نیز نوشته است: «به گفته شاهدان عینی این مامور فراجا که برای حفظ امنیت در حال اجرای ماموریت خود بود، توسط یک خودرو زیر گرفته شد که منجر به شهادت وی شد.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »