... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اقتصادی ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2:39 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

صندوق ضمانت صادرات ایران، عضو «اتحادیه برن» شد

اتحادیه برن از ۸۵ عضو، شامل ۸۳ عضو اصلی از موسسات اعتبار صادراتی دولتی (ECA)، بیمه‌گران خصوصی و آژانس‌های چند جانبه و ۲ عضو مهمان تشکیل شده است.

سیاست شرق _ صندوق ضمانت صادرات ایران به عضویت اتحادیه برن، که ترکیبی متنوع از آژانس‌های اعتبار صادراتی رسمی (ECA)، مؤسسات مالی چندجانبه و بیمه‌گران خصوصی ریسک اعتباری است، درآمد.

دبیرخانه «اتحادیه برن (Berne Union)» در ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعلام کرد که با اکثریت آرای اعضا،«صندوق ضمانت صادرات ایران» واجد شرایط عضویت در کمیته کوتاه مدت این اتحادیه شناخته شده و به عضویت دائمی این کمیته درآمد.
این اتحادیه بین المللی، متشکل از بیمه‌گران اعتبار و سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه اعتبار صادراتی است که با هدف حمایت از پذیرش جهانی اصول صحیح بیمه اعتبار صادراتی و سرمایه‌گذاری خارجی، در سال ۱۹۳۴ تاسیس شده است.
اتحادیه برن از ۸۵ عضو شامل ۸۳ عضو اصلی از موسسات اعتبار صادراتی دولتی (ECA)، بیمه‌گران خصوصی و آژانس‌های چند جانبه و ۲ عضو مهمان از کشور های مختلف جهان تشکیل شده و نمایانگر تمامی جوانب صنعت بیمه اعتباری در سطح بین‌المللی است.

موسسات دولتی، خصوصی و آژانس های مختلفی از آمریکا، فرانسه، اندونزی، امارات متحده، عمان، انگلیس، اسپانیا، آفریقای جنوبی، آلمان و برخی دیگر در این اتحادیه عضو هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »