... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اقتصادی ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - 0:23 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ایران و امارات، توافقنامه گسترش خدمات حمل و نقل هوایی امضا کردند

سیف محمد السویدی: این توافق گام مهمی در جهت ساماندهی پروازها است و راه را برای گسترش شبکه خدمات حمل و نقل هوایی هموار می‌کند که به نفع شرکت‌های حمل و نقل دو کشور خواهد بود.

سیاست شرق _ همزمان با سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ابوظبی، امارات و ایران از امضای توافقنامه دوجانبه برای توسعه خدمات حمل و نقل هوایی بین دو کشور خبر دادند.

 خبرگزاری دولتی امارات(وام) گزارش داد که سازمان هواپیمایی امارات در مقر خود در دبی، با ایران در زمینه حمل و نقل هوایی قرارداد امضا کرد.

بر اساس این گزارش، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران، این قرارداد را به نمایندگی از تهران با حضور نمایندگان بخش های هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی داخلی این کشور امضا کرد.

سیف محمد السیدی، رئیس سازمان هواپیمایی امارات نیز پس از امضای این توافقنامه گفت: این توافق گام مهمی در جهت ساماندهی پروازها است و راه را برای گسترش شبکه خدمات حمل و نقل هوایی هموار می‌کند که به نفع شرکت‌های حمل و نقل دو کشور خواهد بود.

السویدی توضیح داد که این توافق به ایجاد فرصت‌های جدید برای تجارت، حمایت از عملیات شرکت‌های حمل و نقل ملی دو کشور، افزایش مشارکت اقتصادی بین بازرگانان و شرکت های تجاری و تشویق رقابت آزاد کمک می‌کند.

امارات چهارمین مقصد از سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس پس از قطر، عمان و کویت بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »