... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - 9:00 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سفر فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به روسیه

فرمانده کل انتظامی، به دعوت رسمی طرف روسی، برای امضاء تفاهم‌نامه همکاری در حوزه انتظامی، بازدید از ظرفیت‌های پلیس روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته و نیز مذاکره با مقامات امنیتی و انتظامی روسیه به این کشور سفر کرده است.

سیاست شرق _ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، که در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه، به این کشور سفر کرده، قرار است با مقامات انتظامی و امنیتی این کشور دیدار و گفت و گو کند.

به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه، به این کشور سفر کرده، در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.

فرمانده کل نیروی انتظامی، به دعوت رسمی طرف روسی، برای امضاء تفاهم‌نامه همکاری در حوزه انتظامی، بازدید از ظرفیت‌های پلیس روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته و نیز مذاکره با مقامات امنیتی و انتظامی روسیه به این کشور سفر کرده است.

سردار احمدرضا رادان در این سفر دو روزه با نیکلای پاتروشف، دبیرشورای امنیت ملی روسیه، سرپرست وزارت کشور روسیه، معاون اول سازمان امنیت فدرال روسیه و ژنرال زولوتوف فرمانده گارد ملی این کشور دیدار و درباره راه‌های توسعه همکاری‌های انتظامی و امنیتی گفتگو خواهد کرد.
فرمانده کل نیروی انتظامی، همچنین از بخش‌های مختلف گارد ملی، اداره کل راهبری پلیس مسکو و موزه پلیس روسیه بازدید می‌کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »