... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - 11:41 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تاریخ رسمی جشنواره فیلم ونیز اعلام شد

ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی روز ۲۵ ژوئیه (سه شنبه ۳ مرداد) به صورت رسمی فهرست فیلم‌های هشتادمین دوره برگزاری خود را اعلام خواهد کرد.

سیاست شرق _ جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز اعلام کرده است که به صورت رسمی، سه شنبه ۳ مرداد فهرست فیلم‌های هشتادمین دوره برگزاری خود را اعلام خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز اعلام کرده است که ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، روز ۲۵ ژوئیه (سه شنبه ۳ مرداد) به صورت رسمی فهرست فیلم‌های هشتادمین دوره برگزاری خود را اعلام خواهد کرد.

مدیر هنری جشنواره ونیز، آلبرتو باربرا و رئیس دوسالانه ونیز روبرتو سیکوتو کنفرانس مطبوعاتی مربوط به اعلام لیست فیلم‌های انتخابی را برگزار خواهند کرد.

جشنواره امسال فیلم ونیز از ۳۰ اوت تا ۹ سپتامبر به طول خواهد انجامید.

دیمین شازل بعد از این که دو بار فیلمش به عنوان فیلم افتتاحیه قدیمی‌ترین جشنواره فیلم جهان برگزیده شد- یک بار در سال ۲۰۱۶ با فیلم «مرد اول» و یک بار هم با فیلم «لالا لند» در سال ۲۰۱۸- به عنوان رئیس هیئت داوران این جشنواره برگزیده شده است.

کارگردان فیلم سن عمر، آلیس دیوپ، رئیس هیئت داوران بخش لوئیجی دی لورنتیس خواهد بود که برای اولین بار در جشنواره امسال برگزار می‌شود و یوناس کارپیگنانو کارگردان فیلم A Chiara نیز رئیس هیئت داوران بخش افق‌ها است.

جذاب‌ترین و پر سروصداترین فیلم‌های امسال عبارتند از یک فیلم علمی تخیلی از کارگردان یونانی یورگوس لاتیموس به نام «چیزهای اسفبار» با بازی، اما استون؛ درام ماتئو گارون به نام lo Capitano و کمدی سیاه پابلو لورین به نام «ال کنده» که درباره دیکتاتور سابق شیلی آگوستو پینوشه است.

همچنین احتمالاً فیلم‌های مایکل مان به نام «فراری» با بازی آدام درایور و پنه لوپه کروز، کمدی دیوید میکود به نام «جادوگرها» با بازی پیت دیویدسون، نائومی اسکات و ارلاندو بلوم و فیلم «چالشگران» به کارگردانی لوکا گواداگنینو  و بازی زندایا و جاش اوکانر نیز در این جشنواره اکران خواهند شد.

جشنواره ونیز ۲۰۲۲ سکوی پرتابی بود برای فیلم‌هایی مانند «نهنگ» دارن آرنوفسکی با بازی برندن فریزر، «تار» ساخته تا فیلد، «بلوند» ساخته اندرو دومینیک، و «بنشی‌های اینشرین» ساخته مارتین مک دانا.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »