... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - 5:09 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان/ پایان درگیری با هلاکت تروریست‌ها

با آتش پرحجم ماموران پلیس، در این درگیری هر ۴ تروریست در صحنه به هلاکت می رسند و از آنها ۴ قبضه سلاح جنگی، 7 عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سیاست شرق _ امروز شنبه، چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان، در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری، پس از چند ساعت، با به هلاکت رسیدن مهاجمان و شهادت دو تن از ماموران انتظامی، پایان یافت.

به نقل از تسنیم، صبح امروز تعدادی فرد مسلح، به کلانتری ۱۶ واقع در جنوب مصلای اهل‌سنت زاهدان حمله کردند.

هرچند برخی منابع از تلاش مهاجمان برای ورود به کلانتری از طریق انفجارهای انتحاری خبر دادند، اما معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان، صدای انفجارهای شنیده‌شده را ناشی از انفجار نارنجک دانست نه انفجار انتحاری.

مهاجمان که در تصرف آن ناموفق بودند، از روی یکی از برجک‌های کلانتری، به‌سمت عوامل پلیس تیراندازی می‌کردند.

همزمان نیروهای پلیس از داخل و نیروهای امنیتی از خارج کلانتری، مهاجمان را در محاصره قرار داده‌اند، تبادل آتش بین طرفین همچنان ادامه دارد.

با هلاکت تمام ۴ تروریست، عملاً درگیری به پایان رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با آتش پرحجم ماموران پلیس، در این درگیری هر ۴ تروریست در صحنه به هلاکت می رسند و از آنها ۴ قبضه سلاح جنگی، ۷ عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سردار جلیلیان از شهادت دو نیروی انتظامی، سرباز وظیفه مبین رشیدی و استواریکم کادر علیرضا کیخا در این حمله تروریستی خبر داد. 

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »