... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - 3:17 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

جوانان ایران، با دو قهرمانی در کشتی آزاد و فرنگی آسیا

در رده بندی تیمی ایران با ۱۹۱ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

سیاست شرق _ تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران، با کسب دو قهرمانی، به کار خود در رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن پایان دادند.

قهرمانی در کشتی آزاد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ تیرماه) در شهر امان اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال طلای علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرعلی پولادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و ۵ مدال نقره ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم الهی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم، فرزاد صفی جهان شاهی در وزن ۷۹ کیلوگرم و امیرحسین علیزاده در وزن ۸۶ کیلوگرم بعنوان قهرمانی دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با ۱۹۱ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های هند با ۱۸۰ و قزاقستان با ۱۶۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

قهرمانی در کشتی فرنگی

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران، که سال گذشته با کسب ۱۰ مدال در منامه قهرمان آسیا شده بود، قهرمانی سال گذشته‌اش را باز هم با کسب مدال در همه وزن ها، تکرار کرد.

مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا، طی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ تیر) نیز، در اردن برگزار شده بود که تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با سرمربیگری «حمید باوفا»، قهرمان این رقابت‌ها شد.

این تیم که در روز دوم مسابقات صاحب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز شد، در روز اول نیز دو طلا و سه برنز از آن تیم ایران شده بود تا فرنگی‌کاران جوان با مجموع ۱۰ مدال، پنج طلا، یک نقره و چهار برنز و کسب ۲۰۵ امتیاز قهرمان آسیا شوند.

بعد از ایران، تیم‌های ازبکستان با ۱۸۰ امتیاز و قزاقستان با ۱۷۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »