... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - 9:35 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

بیش از ۱٠٠٠ نفر مفقود، در آتش سوزی هاوایی

حداقل ۱۱٠ نفر در آتش سوزی لاهاینا، جان خود را از دست داده اند؛ این در حالی است که فقط ۳۸ درصد از محل حادثه آتش سوزی را جستجو کرده اند.

سیاست شرق _ بیش از ۱٠٠٠ نفر، از یک هفته پس از آتش‌سوزی‌های تاریخی هاوایی مفقود هستند؛ مقامات ایالتی هشدار می‌دهند که تا زمانی که تلاش‌های جستجو و بازیابی ادامه دارد، تعداد قربانیان افزایش خواهد یافت.

به نقل از آکسیوس، آتش سوزی که هفته گذشته اکثر شهر تاریخی لاهاینا در مائوئی را ویران کرد، یکی از مرگبارترین آتش سوزی های جنگلی در تاریخ مدرن ایالات متحده است، اما ممکن است برای مدت طولانی میزان کامل ویرانی آن مشخص نباشد.

جاش گرین، فرماندار هاوایی روز سه شنبه گفت که حداقل ۱۱٠ نفر در آتش سوزی لاهاینا، جان خود را از دست داده اند؛ این در حالی است که فقط ۳۸ درصد از محل حادثه آتش سوزی را جستجو کرده اند.

او به سی‌بی‌اس نیوز گفت که تعداد افراد ناپدید شده پس از آتش‌سوزی از ۲٠٠٠ نفر به حدود ۱۳٠٠ نفر کاهش یافته است.

مقامات شهرستان مائوئی گفتند که آتش سوزی که لاهینا را درنوردید، حدود ۲۱۷٠ هکتار را سوزاند، با این حال ۸۵ درصد آن تا روز سه شنبه شب مهار شده است.

به گفته این سازمان، آتش سوزی دیگری به مساحت ۶۷۸ هکتار در دامنه غربی مائوئی ۷۵ درصد مهار شد، در حالی که دو آتش سوزی دیگر در جزیره به طور کامل مهار شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »