... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 9:50 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان درباره دیدار سپاهان – الاتحاد

فدراسیون فوتبال عربستان نیز به نوبه خود از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این مسابقه در شرایط مناسب تمجید می کند.

سیاست شرق _ ورزش سه نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان نیز اطلاعیه ای درخصوص دیدار سپاهان و الاتحاد منتشر کرد.

به محض رسیدن هواپیمای حامل کاروان باشگاه الاتحاد به شهر جده، این باشگاه اطلاعیه ای را درخصوص لغو دیدار برابر سپاهان منتشر کرده و مدعی شد این موضوع با اجازه ناظر مسابقه بوده است.

حالا نیز فدراسیون فوتبال عربستان اطلاعیه ای را در این زمینه به اشتراک گذاشته و به حمایت از الاتحاد پرداخته است.

در متن این بیانیه آمده است:

فدراسیون فوتبال عربستان، دیدار تیم الاتحاد و میزبانش سپاهان اصفهان را که قرار بود عصر دوشنبه در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، دنبال کرد.

فدراسیون فوتبال عربستان نیز به نوبه خود از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این مسابقه در شرایط مناسب تمجید می کند.

موضوعی که فدراسیون فوتبال عربستان با پیگیری مستمر و توسط نمایندگانی که باشگاه الاتحاد را در سفر به ایران همراهی کرده بودند، مورد توجه قرار داده بود.

فدراسیون فوتبال عربستان حمایت کامل خود از باشگاه الاتحاد را تایید می کند و تمام اقدامات قانونی را برای حفظ حقوق باشگاه الاتحاد انجام می دهد.

پیش از این، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، از توافق با همتای عربستانی خود، برای حل این مسئله خبر داده بود.

حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه هیات دولت در روز چهارشنبه، در جمع خبرنگاران درباره بازی لغو شده سپاهان ایران و الاتحاد عربستان سعودی تصریح کرد: درباره اتفاقی که دوشنبه شب بین دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، لازم است این موضوع را توضیح داده و مردم را در جریان قرار دهم که، بنده و وزیر خارجه عربستان همان زمان در تماس و ارتباط مستقیم با هم بودیم.

وی اضافه کرد: روابط تهران و ریاض در مسیر درست خود پیش می‌رود؛ ما نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به یک اهرم سیاسی در دست هر طرفی شود.

وزیر امور خارجه خطاب به ای اف سی گفت: توسعه ما به ای اف سی این است که در خصوص اتفاق رخ داده بر مبنای فنی نظر دهد؛ بین ما و عربستان سعودی این توافق وجود دارد که بازی در زمان مورد توافق بعدی تکرار شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »