... امروز: پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 11:25 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

شینهوا: واکنش نخست وزیر تایلند به تیراندازی در یک مرکز خرید

نخست وزیر تایلند: دولت تایلند به این موضوع اهمیت زیادی داده است و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه انجام خواهد داد.

سیاست شرق _ مقامات تایلندی می گویند، تلاش خواهند کرد که، یک روز پس از تیراندازی در یک مرکز خرید معروف در مرکز شهر بانکوک که منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد، اقداماتی را برای اطمینان از ایمنی و بازگرداندن اعتماد به گردشگران انجام دهند.

به نقل از خبرگزاری شینهوا، سرتا تاویسین، نخست وزیر تایلند، پس از شرکت در یک دقیقه سکوت در مرکز خرید و ابراز همدردی با متوفیان، گفت که دولت تایلند به این موضوع اهمیت زیادی داده است و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه انجام خواهد داد.

وی افزود: دولت روی اجرای یک سیستم هشدار برای اطلاع رسانی به مردم در مورد شرایط اضطراری کار خواهد کرد.

وزیر گردشگری و ورزش سوداوان وانگسوفاکیجکوسول نیز، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که سازمان‌های دولتی برای بازگرداندن اعتماد به گردشگران سخت‌تر تلاش خواهند کرد.

سامران نوالما، دستیار کمیسر کل پلیس تایلند، در کنفرانس خبری گفت که پلیس مراکز خرید و سایر مکان‌های عمومی را تشویق کرده است تا نظارت‌های امنیتی سخت‌تری را اجرا کنند و با ارائه آموزش برای پرسنل امنیتی به طور مداوم آماده باشند.

روز چهارشنبه، تیراندازی در یک مرکز خرید معروف در مرکز شهر بانوی، منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »