... امروز: چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - 3:35 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نشست شورای همکاری خلیج فارس و آسه آن

رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا از افزایش خشونت و حملات در غزه ابراز نگرانی کرده و خواهان توقف فوری درگیری‌ها هستند.

سیاست شرق _ رهبران شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) طی نشستی در ریاض بر لزوم توقف فوری درگیری‌ها و رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه تأکید کردند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در پایان نشست سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ سه آن) در کنفرانس مطبوعاتی بر لزوم توقف فوری درگیری‌ها و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه و تلاش برای رسیدن به یک راهکار دائم جهت حل نزاع میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

رتنو مرسودی، وزیر خارجه اندونزی نیز در پایان این نشست گفت: رهبران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا از افزایش خشونت و حملات در غزه ابراز نگرانی کرده و خواهان توقف فوری درگیری‌ها هستند. آنها از راهکار تشکیل دو دولت برای حل نزاع میان فلسطین و اسرائیل حمایت می‌کنند.

وی گفت: باید بر تلاش‌ها برای حل اوضاع انسانی در غزه متمرکز شویم و دلیل ریشه‌ای این وضعیت را که همان اشغالگری است، فراموش نکنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »