... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - 10:27 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

آناتولی: نزدیک به ۶هزار کشته و بیش از ۱۶ هزار زخمی در حملات اسراییل به غزه تاکنون

وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرده که 2 هزار و 360 تن از قربانیان حملات اسرائیل را کودکان و 1292 تن را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

سیاست شرق _ وزارت بهداشت فلسطین در غزه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان حملات اسرائیل به غزه با ۷۰۴ نفر افزایش به ۵ هزار و ۷۹۱ نفر افزایش یافته است.

به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه تاکید کرده که ۲ هزار و ۳۶۰ تن از قربانیان حملات اسرائیل را کودکان و ۱۲۹۲ تن را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

همچنین تاکنون ۱۶ هزار و ۲۹۷ نفر نیز در پی حملات اسرائیل به نوار غزه زخمی شده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده که نظام بهداشت و درمان در غزه به کلی فروریخته و امکان ارائه خدمات درمانی به مجروحان بسیار سخت شده است.

از سوی دیگر، وزارت کشور فلسطین در غزه نیز با انتشار اطلاعیه‌ای از بمباران یک بازار در اردوگاه آوارگان نصیرات و نزدیکی بیمارستان وفا در غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل خبر داد.

ارتش اسرائیل طی یک روز ۴۰۰ نقطه در غزه را هدف قرار داد

ارتش اسرائیل بدون توجه به واکنش‌های بین‌المللی برای توقف کشتار غیرنظامیان، همچنان به بمباران بی‌وقفه علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و تنها در حملات شب گذشته ۱۱۰ فلسطینی از جمله زنان، کودکان و سالمندان جان خود را از دست دادند.

ارتش اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که طی روز گذشته، ۴۰۰ نقطه در نوار غزه را هدف قرار داده است.

در این بیانیه ادعا شده، نقاطی که هدف قرار گرفته از مواضع حماس بوده اما به مرگ غیرنظامیان، از جمله کودکان اشاره‌ای نشده است.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که یک مسجد را هدف قرار داده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »