... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 9:05 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

رویترز: دستبندهای شناسایی برای مردم غزه در صورت کشته شدن!

حملات اسرائیل به غزه و مرگ غیرنظامیان، موجب شده است تا، خانواده ها، برای شناسایی فرزندان خود در صورت کشته شدن، از دستبند استفاده کنند.

سیاست شرق _ ساکنان غزه اجساد فلسطینی های ناشناس را در گورهای دسته جمعی دفن می کنند و به جای نام، یک عدد را ذکر می کنند. اکنون برخی از خانواده ها به امید یافتن عزیزان خود در صورت کشته شدن از دستبند استفاده می کنند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، حملات اسرائیل به غزه و مرگ غیرنظامیان، موجب شده است تا، خانواده ها، برای شناسایی فرزندان خود در صورت کشته شدن، از دستبند استفاده کنند.

علی الدبا، یکی از فلسطینیان ساکن غزه، ۴۰ ساله، می گوید که اجساد را دیده است که در اثر بمباران از هم جدا شده و قابل شناسایی نیستند.

او گفت که تصمیم گرفت خانواده اش را تقسیم کند تا از مرگ همه آنها در یک محل جلوگیری کند. او گفت که همسرش لینا، ۴۲ ساله، دو پسر و دو دخترشان را در شهر غزه در شمال نگه داشته و او با سه فرزند دیگر به خان یونس در جنوب نقل مکان کرده است.

الدبا گفت که برای بدترین شرایط آماده می شود. او برای اعضای خانواده اش دستبندهای رشته ای آبی خرید و آنها را دور هر دو مچ دست بسته بود. او گفت: “اگر اتفاقی بیفتد، از این طریق آنها را می شناسم.”

بنا به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، حملات ارتش اسراییل به غزه، از ۱۵مهر(۷ اکتبر) تاکنون، نزدیک به ۶ هزار شهید و بیش از ۱۶ هزار زخمی بجا گذاشته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »