... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 9:21 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نخستین مدیرعامل زن صنعت نیروگاهی کشور، منصوب شد

«مریم ستوان»، به عنوان مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان منصوب و از خدمات «هاشم مرتضوی» در مدت زمان تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

سیاست شرق _ مراسم تکریم و معرفه مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان، با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی ایران برگزار شد.

به نقل از برق نیوز، برای اولین بار در تاریخ صنعت نیروگاهی کشور، یکی از زنان فعال در این حوزه بعنوان مدیرعامل نیروگاه منصوب شد. مراسم تکریم و معرفه مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی برگزار شد.

در این مراسم «مریم ستوان»، به عنوان مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان منصوب و از خدمات «هاشم مرتضوی» در مدت زمان تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

مریم ستوان با ۲۸ سال سابقه کار در صنعت برق کشور دارای مدرک «مهندسی مکانیک» از دانشگاه شریف و  دانش‌آموخته رشته تبادل انرژی است، که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت تولید نیروی برق خراسان و مدیر دفتر بازار برق منطقه‌ای خراسان مشغول به فعالیت بوده است.

استفاده از ظرفیت بالقوه بانوان، در پست های مدیریتی(و فنی)، تابوی عدم حضور آنان را در مناصب کلیدی و حساس کشور خواهد شکست و توان آنان را که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، در معرض دید همه قرار خواهد داد. مسئله ای که در عرصه بین المللی، بخوبی مشهود است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »