... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - 10:18 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
با پایان آتش بس و عدم تمدید آن؛

اسراییل، حملات خود به غزه را، از سرگرفت

در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، در ام وز جمعه شش نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند.

سیاست شرق _ با پایان آتش بس انسانی در غزه، که به مدت یک هفته به طول انجامید و تمدید نگردید، در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، ۶ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و درگیری ها نیز در بیش از یک محور در نوار محاصره شده غزه، در حال جریان است.

به نقل از الجزیره، آتش بس ۴ روزه از جمعه گذشته آغاز شد، دو بار تمدید شد و در ساعت ۷ صبح امروز جمعه به وقت محلی پایان یافت.

بنا به همین گزارش، حمله اسرائیل به شمال غرب نوار غزه و گلوله باران مناطق مختلف شهر غزه ادامه دارد و وقوع درگیری در بیش از یک منطقه در شهر غزه و شمال نوار غزه بین اعضای مقاومت فلسطینی و نیروهای اسرائیلی را تایید شده است. حمله اسرائیل به یک سایت در نزدیکی بیمارستان ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه صورت گرفت.

دفتر رسانه های دولتی در غزه از یک سری حملات به جنوب نوار غزه نیز خبر دادند، در حالی که وزارت کشور تأیید کرد که هواپیماهای اسرائیلی شهر عباسان در شرق خان یونس و یک خانه را در منطقه ابو اسکندر ، در شمال غربی شهر غزه مورد هدف قراردادند.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اعلام قبلی خود مبنی بر رهگیری موشکی که از غزه شلیک شده بود، اعلام کرد که عملیات خود را علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) در غزه از سر گرفته و این جنبش را به نقض مفاد آتش بس و شلیک به سمت اسرائیل متهم کرده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »