... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 8:23 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

دیدار رئیس جمهور فرانسه از قطر

امیر قطر، بر لزوم حمایت از غیرنظامیان، ارسال کمک به غزه و یافتن راه حل هایی که ایجاد دو کشور را مطابق با قطعنامه های بین المللی و سازمان ملل تضمین می کند، تاکید کرد.

سیاست شرق _ شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دوحه با امانوئل مکرون  رئیس جمهور فرانسه دیدار و در خصوص آخرین تحولات اوضاع غزه و فلسطین با وی گفتگو کرد .

به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در دیدار با رئیس جمهور فرانسه بر اهمیت تداوم تلاش ها برای اطمینان از بازگشت آرامش و آتش بس دائمی در غزه تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم حمایت از غیرنظامیان، ارسال کمک به غزه و یافتن راه حل هایی که ایجاد دو کشور را مطابق با قطعنامه های بین المللی و سازمان ملل تضمین می کند، تاکید کرد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، گفت که گفتگوهای وی با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در دوحه بخشی از تلاش های جاری برای گفتگو درباره آتش بس و کاهش تشدید تنش در غزه است.

پس از یک هفته آتش در غزه و تبادل تعدادی از اسرای دو طرف، از ساعت ۷ صبح، روز جمعه، حملات ارتش اسرائیل به ندار غزه از سر گرفته شد و درگیری نیروهای فلسطینی با نیروهای مهاجم، در حال جریان است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »