... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۰۱ دی ۱۴۰۲ - 10:33 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

هتل ۲۲۰ تُنی با کمک ۷۰۰ قطعه صابون جابه‌جا شد

مهندسان ترجیح دادند به جای استفاده از غلتک‌ و دیگر روش‌های سنتی، از صابون استفاده کنند. قالب‌های صابونی این امکان را فراهم می‌کرد که بنا به آرامی سُر بخورد و راحت‌تر حرکت کند.

سیاست شرق _ یک شرکت عمرانی در کانادا، توانست با موفقیت ساختمان یک هتل را با استفاده از ۷۰۰ قطعه صابون بزرگ جابه‌جا کند و به مکان دیگر انتقال دهد.

به نقل از بلومبرگ، ساختمان الموود (Elmwood) در هالیفاکس، واقع در نوا اسکوشیا – کانادا، در سال ۱۸۲۶ ابتدا به‌عنوان یک بنای مسکونی ساخته شد، اما در سال ۱۸۹۶ به هتل ویکتوریایی الموود تبدیل شد.

این بنای قدیمی در سال ۲۰۱۸ در شرف تخریب بود. با این حال، یک شرکت املاک و مستغلات، این سازه تاریخی را خریداری کرد و تصمیم گرفت آن را به مکانی جدید منتقل کند و روی یک زیربنای جدید قرار دهد تا در آینده بتواند این بنا را به یک مجتمع آپارتمانی جدید متصل کند.

با ارزیابی و بررسی‌های صورت‌گرفته جهت عملیات جابه‌جایی و انتقال، مهندسان ترجیح دادند به جای استفاده از غلتک‌ و دیگر روش‌های سنتی، از صابون استفاده کنند. قالب‌های صابونی این امکان را فراهم می‌کرد که بنا به آرامی سُر بخورد و راحت‌تر حرکت کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »