... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 8:01 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

ترکیه، روسیه، عراق، پاکستان و انصارالله یمن، اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کردند

کشورهای روسیه، ترکیه، عراق و پاکستان و انصارالله یمن، این اقدام تروریستی را که منجر به شهادت جمعی از مردم بی گناه شده است را، محکوم کردند.

سیاست شرق _ در پی انفجارهای تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان، که امروز به وقوع پیوست، کشورهای روسیه، ترکیه، عراق و پاکستان و انصارالله یمن، این اقدام تروریستی را که منجر به شهادت جمعی از مردم بی گناه شده است را، محکوم کردند.

ترکیه

به نقل از تسنیم،«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کرده و به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با کمال تاسف حمله تروریستی منفور در کرمان ایران را شنیدیم. برای جان باختگان این حمله از خداوند طلب رحمت داریم و برای مجروحان نیز شفای عاجل مسئلت داریم. برای ملت دوست و برادر ایران آرزوی سلامتی دارم.

روسیه

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز، انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم و جان باختن جمعی از مردم را، به رهبر انقلاب اسلامی، تسلیت گفت.

پاکستان

دولت پاکستان نیز، اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کرد

«جلیل عباس جیلانی» وزیر امور خارجه پاکستان در این رابطه گفت:پاکستان حملات غیرانسانی تروریستی در کرمان که جان چندین بیگناه را گرفت به شدت محکوم می‌کند.

وزیر خارجه پاکستان، ضمن عرض تسلیت صمیمانه به دولت و مردم ایران، ابراز داشت: پاکستان در این زمان اندوهگین، با ایران همبستگی می‌کند.ق سفا

عراق

دولت عراق حادثه تروریستی امروز در کرمان را که به شهادت ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.

دولت عراق همچنین همبستگی خود را با ملت و دولت ایران در مواجهه با این حادثه دردناک اعلام و بر آمادگی کشورش برای ارائه انواع کمک‌ها به منظور کاستن از شدت این اقدام جنایتکارانه و بزدلانه تاکید کرد.

انصارالله یمن


انصارالله یمن نیز، انفجارهای تروریستی کرمان را محکوم کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای، انفجارهای امروز در گلزار شهدای کرمان و در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی را محکوم کرد و آن را جنایتکارانه خواند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »