... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۹ دی ۱۴۰۲ - 0:09 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

هشدار بارندگی برای خوزستان

بر اساس این اطلاعیه بارندگی در نیمه شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در بیشتر نقاط استان خوزستان قابل انتظار است.

سیاست شرق _ اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی از اواخر روز چهارشنبه هفته جاری، هشدار سطح زرد صادر کرد.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید، کاهش دما، کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی و بارش برف در ارتفاعات از اواخر وقت روز چهارشنبه تا جمعه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه بارندگی در نیمه شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در بیشتر نقاط استان خوزستان قابل انتظار است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز چهارشنبه هفته جاری جو نسبتا پایدار را بر روی استان نشان می‌دهد که این وضعیت سبب وقوع مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی در برخی نقاط استان به ویژه در جاده های مواصلاتی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی به ویژه طی امروز و فردا خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود: تا فردا احتمال یخ‌زدگی سطح زمین در برخی از مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان وجود دارد.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۴.۲ و ایذه با ۰.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۷.۷ و حداکثر ۲۳.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »