... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 2:25 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

پاکستان، کاردار ایران را احضار کرد

اسلام آباد: اعتراض به ایران را از طریق مقام‌های ارشد دیپلماتیک خود در تهران، به وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده است.

سیاست شرق _ وزارت خارجه پاکستان «نقض حریم هوایی خود توسط ایران را محکوم و کاردار سفارت ایران را احضار کرد».

به نقل از ایسنا، وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد «نقض حریم هوایی خود توسط ایران و حمله به داخل قلمرو پاکستان را قویا محکوم می‌کند».

وزارت خارجه پاکستان همچنین از احضار کاردار سفارت ایران در این کشور به‌منظور اعتراض به این اقدام خبر داد.

رسانه‌ها شامگاه سه‌شنبه خبر دادند ۲ مقر مهم گروهک تروریستی جیش العدل در خاک پاکستان، توسط موشک و پهپاد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

اسلام آباد همچنین گفت اعتراض به ایران را از طریق مقام‌های ارشد دیپلماتیک خود در تهران به وزارت امور خارجه ایران اعلام کرده است.

به گزارش سیاست شرق، گروه جیش‌العدل که مقرهای آن‌ها در پاکستان قرار دارد، هر از گاهی، حملات تروریستی خود را در ایران انجام می دهند و تهران نیز، خواستار اقدام اسلام‌آباد علیه چنین گروههای تروریستی شده بود.

دیروز سه شنبه نیز، حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه نشست داووس در سوییس، با نخست وزیر پاکستان، در این خصوص گفتگو نمود.

«حسین امیرعبداللهیان» همچنین در گفت‌وگوی تلفنی ماه گذشته با «جلیل عباس جیلانی» سرپرست وزارت خارجه پاکستان با اشاره به حمله تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک که به شهادت ۱۲ نفر و زخمی شدن هفت نفر از پرسنل نیروهای انتظامی منجر شد، از طرف پاکستانی خواست تا کشورش این گروهک را به عنوان یک گروه تروریستی مورد شناسایی قرار دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »