... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
علم و تکنولوژي ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 10:24 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، اولین سفر خود را آغاز کرد

پس از بیش از هفت سال رویاپردازی و 900 روز طراحی و ساخت توسط هزاران متخصص در کارخانه کشتی سازی Meyer Turku در تورکو، فنلاند،عاقبت این کشتی بزرگ، راهی اقیانوس ها شد.

سیاست شرق _ “نماد دریاها” (Icon of the Seas)، کشتی تفریحی جدید شرکت کشتی‌رانی آمریکایی “رویال کارائیب” لنگرهایش را از آب کشیدە و با ثبت رکوردهای باورنکردنی سفر دریایی خود را آغاز کردە است.

به نقل از اکونومیک تایمز، پس از بیش از هفت سال رویاپردازی و ۹۰۰ روز طراحی و ساخت توسط هزاران متخصص در کارخانه کشتی سازی Meyer Turku در تورکو، فنلاند،عاقبت این کشتی بزرگ، راهی اقیانوس ها شد.

 بزرگترین خط سفر دریایی جهان میزبان مراسمی بود که اولین ترکیب در نوع خود از بهترین های هر تعطیلات بود .

بیش از ۱۲۰۰ خدمه و کارگر، رئیس و مدیر عامل شرکت رویال کارائیب،به عنوان نقطه عطف در این جشن حضور داشتند.

هفت استخر، شش سرسره آبی و غیره، آب بیشتری نسبت به قبل، در کشتی مهندسی کرده است.

بزرگترین پارک آبی در دریا

این کشتی تفریحی اگرچه با “ترین”هایی کە به دنبال خود یدک می‌کشد، هواداران سفرهای دریایی را به وجد آوردە، اما هواداران محیط‌زیست را نگران کردە است.

سرگرمی های سطح بعدی در سراسر کشتی دریایی

این کشتی دو میلیارد دلاری، با ۳۶۵ متر طول، برزگترین کشتی تفریحی جهان است و از بندر اصلی خود یعنی میامی ایالت فلوریدای آمریکا اولین سفر خود را در دریای کارائیب آغاز کردە است. رویال کارائیب می‌گوید کە تقاضا برای این سفر دریایی بی‌سابقه و بیشتر از حد انتظار بودە است.

“نماد دریاها” توسط یک شرکت کشتی‌سازی فنلاندی ساختە شدە و می‌تواند ۵ هزار و ۶۰۰ مسافر و ٢ هزار و ۳۵۰ مسافر را در خود جار دهد. هزینەهای ساخت این کشتی حدود دو میلیارد دولار بودە است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »