... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 10:48 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات

جبلی: در این طرح، به تعداد حوزه‌های انتخابیه، کانال‌های انتخاباتی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

سیاست شرق _ ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.

این مراسم، روز جمعه و با حضور احمد وحیدی( وزیر کشور)، پیمان جبلی (رئیس سازمان صداوسیما) و تعدادی از معاونان و مدیران رسانه ملی نیز برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم، اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری رادیو و تلویزیون، نزدیک به ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی، استانی و بین‌المللی در صداوسیما فعال شده است.

وی افزود: یکی از سرفصل‌های سند تحول رسانه ملی، حرکت به سمت آرمان‌ها به جای حرکت تحت ضابطه است.

رئیس سازمان صداوسیما یادآورشد: در این طرح، به تعداد حوزه‌های انتخابیه، کانال‌های انتخاباتی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

جبلی تصریح کرد: مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت ضبط شده است و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند، انجام خواهد شد.

جبلی عنوان کرد: مناظره‌ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد بود و نامزدها می‌توانند راهکارهای مورد نظر برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و همچنین حل مسائل کلانی که به عهده نماینده مجلس است را مطرح کنند.

پایان پیام/

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »