... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - 11:35 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کپی شد!
0

حضور روسای جمهور اسبق و فعلی در انتخابات…

بنا به گزارش ها، سید محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و سیدابراهیم رئیسی، روسای جمهور هفت دوره اخیر جمهوری اسلامی ایران، در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت کردند و آرای خود را به صندوق آرا انداختند.

سیاست شرق _ بنا به گزارش ها، سید محمد خاتمی، محمود احمدی نژاد، حسن روحانی و سیدابراهیم رئیسی، روسای جمهور هفت دوره اخیر جمهوری اسلامی ایران، در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت کردند و آرای خود را به صندوق آرا انداختند.

به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور فعلی، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، رأی خود را به صندوق آرا انداخت.

خبرگزاری خبرآنلاین نیز گزارش داد، «حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی»، رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم، با حضور در یکی از مدارس منطقه ۱ تهران، آرای خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به صندوق اخذ رأی انداخت.

بنا به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌ دولت های نهم و دهم نیز، در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک، رأی خود را به صندوق آرا انداخت، ولی عکسی از رای دادن وی، منتشر نشده است.

خبرگزاری برنا نیز در خبری، از حضور «سید محمد خاتمی» رئیس دولت های هفتم و هشتم، در یکی از شعب اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد، بدون اینکه، عکسی از رای دادن وی، منتشر کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »