... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - 7:27 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

تصویب آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد و همچنین جرائم رانندگی، در هیئت دولت

بهادری جهرمی: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی اج

سیاست شرق _ سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه – ۸ فروردین ماه – در حاشیه نشست هیأت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

افزایش رقم جرائم رانندگی

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیأت دولت رسید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »