... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - 5:53 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

حاشیه عکس مصاحبه وزیر ارتباطات با راشاتودی و برکناری مدیر روابط عمومی + عکس

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های منتشر شده از گفت‌وگوی تلویزیونی وزیر ارتباطات در روسیه را دلیل عزل مهدی سالم‌ عنوان کردند.

سیاست شرق _ وزیر ارتباطات در حکمی، مصطفی اشرف را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات» منصوب کرد.پیش از این مهدی سالم، مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را بر عهده داشت.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های منتشر شده از گفت‌وگوی تلویزیونی وزیر ارتباطات در روسیه را دلیل عزل «مهدی سالم‌» عنوان کردند.

البته وزارت ارتباطات دلیل عزل وی را اعلام نکرده اما قائدی مشاور سخنگوی دولت درباره عکس وزیر ارتباطات در توئیتی نوشت :«وزیر ارتباطات در مواجهه با شرایط خلاف ضوابط در مصاحبه با راشاتودی روسیه، حاضر به گفت وگو نمی شود. پس از اصرار آقای #زارع پور بر رعایت موازین و جایگزین شدن مصاحبه کننده، خبرنگار اول با حضور در حاشیه گفت وگو صرفا نظاره گر مصاحبه می شود».

مهدی سالم، مسئولیت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه را بر عهده داشت و خبر برکناری‌اش را در توییتر منتشر کرد. 

هنوز مشخص نیست اگر روایت مشاور سخنگوی دولت از این عکس پربازتاب حاشیه ساز درست است ، چرا سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات ، برکنار شده و علت تاوان دادن او چیست ؟

مهدی سالم دکترای مدیریت فرهنگی دارد و پیش از این با سابقه ۲۰ سال فعالیت در حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی، مدیریت «شبکه امید» سیمای جمهوری اسلامی ایران را به عهده داشته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »