... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 7:06 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حملات گسترده ارتش اسراییل و نیروهای فلسطینی به مواضع یکدیگر

«محمد الضیف» فرمانده نظامی حماس:نظ«مواضع، فرودگاه‌ها و مواضع نظامی دشمن را با ۵ هزار راکت هدف قرار داده است.»

سیاست شرق _ وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که از صبح امروز تاکنون، در حملات ارتش اسراییل به غزه، بیش از ۱۶۰ نفر شهید و حدود هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

منابع فلسطینی می‌گویند که ارتش اسراییل به شدت در حال بمباران منطقه غزه است و صدای انفجارها لحظه‌ای قطع نمی‌شود، مسئله ای که منجر به شهید و مجروح شدن شمار زیادی از فلسطینیان شده است.

در همین حال برخی منابع اسرائیلی از احتمال صدور فرمان حمله زمینی به غزه نیز خبر دادند. طبق تصاویر منتشر شده، دست‌کم چهار ساختمان مسکونی در غزه هدف حملات هوایی قرار گرفته است.

منابع خبری وابسته به اسراییل نیز، بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این در مناطق اشغالی، در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

در یکی از جدی‌ترین تنش‌های سال‌های اخیر بین اسرائیل و حماس، شماری از رزمندگان فلسطینی موفق شدند از حصار مرزی در چندین نقطه عبور کردند و وارد مناطق اشغالی شوند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۷۰۰ نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

«محمد الضیف» فرمانده نظامی حماس با انتشار پیامی ضبط شده از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و گفت که این گروه «مواضع، فرودگاه‌ها و مواضع نظامی دشمن را با ۵ هزار راکت هدف قرار داده است.»

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از پنج هزار موشک و راکت شلیک شد».

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »