... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۲ دی ۱۴۰۱ - 5:28 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش معاون رئیسی درباره دختران کم حجاب و برخورد با بی‌حجاب‌ها

خزعلی: اگر مسئولان ذکر می‌کنند دختر بی حجاب دختر ما است و مقام معظم رهبری نیز این امر را مطرح می‌کنند، از این جهت است که اعلام موضع صریح داشته باشند تا از افراط و تفریط ها خودداری کنیم‌؛ مساله حجاب مساله فرهنگی است و نباید این امر را تبدیل به مساله‌ای سیاسی کنیم.

سیاست شرق _ معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره آخرین تغییرات قانون حجاب و مجازات آن، گفت: متصدیان امر باید در این مورد نظر دهند و این امر در حیطه ما نیست. اجازه دهید پس از نهایی شدن، تصویب و اجرا، متصدیان اعلام کنند.

به نقل از همشهری آنلاین، انسیه خزعلی در نشست خبری « روز زن » که امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین تغییرات قانون حجاب و مجازات‌های تعیین شده برای آن با توجه به ارائه لایحه تعزیرات به دولت و بخشنامه اخیر دادستانی کل کشور به پلیس برای برخورد قاطع با کشف حجاب اظهار کرد: متصدیان امر باید در این مورد نظر دهند و این امر در حیطه ما نیست. اجازه دهید پس از نهایی شدن، تصویب و اجرا اعلام کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه با توجه به نشست اخیر شما با سردار اشتری در خصوص حجاب، آیا با سردار رادان نیز  نشستی خواهید داشت؟ افزود: با سردار اشتری نشست سه ساعته داشتیم و قطعا با سردار رادان نیز خواهیم داشت.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری درباره اظهارات برخی مسئولان درباره زنان کم حجاب و اینکه “دختر کم حجاب دختر ما است”،  ادامه داد: اگر مسئولان ذکر می‌کنند دختر بی حجاب دختر ما است و مقام معظم رهبری نیز این امر را مطرح می‌کنند، از این جهت است که اعلام موضع صریح داشته باشند تا از افراط و تفریط ها خودداری کنیم‌؛ مساله حجاب مساله فرهنگی است و نباید این امر را تبدیل به مساله‌ای سیاسی کنیم.

خزعلی افزود: باید مقیاس‌هایمان را با شاخص حضرت آقا هماهنگ و جامعه را از افراط و تفریط‌هایی که آن را به دو قطبی و رخنه هرج و مرج تبدیل کند، حفظ کنیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »