... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - 12:03 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
به دلیل عدم رعایت استاندارها و موارد ایمنی لازم؛

واژگونی قایق گردشگری در خرمشهر و غرق شدن ۴ نفر

افراد غرق شده یک دختر بچه و ۲ پسر در سنین ٨ تا ۱۲ سال هستند و مرد غرق شده که تا الان جسد او پیدا نشده نیز، ۳۰ سال سن دارد.
افكار عمومي منتظر برخورد مدعي العموم با مديران مقصر در حادثه خرمشهر هستند ؛ آيا فرماندار يا مديركل بحران عزل مي شوند!

سیاست شرق _ بر اثر واژگونی قایق گردشگری در خرمشهر، ۴ نفر از ۱۲ سرنشین آن غرق شدند.


به نقل از نسیم خوزستان، یک قایق گردشگری در رودخانه کارون محدوده حفار غربی خرمشهر با ۱۲ سرنشین، واژگون شد که ۸ نفر از سرنشین های آن نجات داده شدند، ولی تا این لحظه جسد ٣ نفر از سرنشینان غرق شده آن از آب خارج و تلاش برای پیدا کردن نفر چهارم ادامه دارد.

افراد غرق شده یک دختر بچه و ۲ پسر در سنین ٨ تا ۱۲ سال هستند و مرد غرق شده که تا الان جسد او پیدا نشده نیز، ۳۰ سال سن دارد.

برخی منابع محلی اعلام کردند این قایق به دلیل سوار کردن بیش از ظرفیت و خارج از محدوده تعیین شده، وسط رودخانه واژگون شد و سرنشینان آن به آب افتادند که ٨ نفر از آنها توسط امدادگران و اهالی از آب خارج گردیدند و متاسفانه ۴ نفر دیگر غرق شدند.

نظارت دقیق و بررسی ایمنی و استانداردهای لازم در اماکن تفریحی و گردشگری از یک سو و ایجاد امکانات لازم جهت آسایش و ایمنی مراجعین، از مهمترین وظایف مسئولین ذی ربط است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.
تشکیل کارگروهی جهت بررسی دقیق حادثه و با نظرکارشناسان مربوطه ، می تواند از بروز حوادث تلخ اینچنینی در آینده ممانعت نماید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »