... امروز: شنبه - ۰۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 9:06 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
کپی شد!
0

دستگیری ۵ نفر در رابطه با حمله به طلاب در حرم رضوی مشهد

دادستان مشهد: ‌پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده است و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

سیاست شرق _ محمدحسین درودی دادستان مشهد از دستگیری ۵ تن در رابطه با حادثه حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار داشت: یک نفر ضارب و ۴ نفر دیگر مظنون به همکاری با متهم بودند.

وی با بیان اینکه ضارب ۳ روحانی در آستان قدس رضوی تبعه خارجی بوده است، افزود: ‌پرونده این حادثه در دادسرای استان تشکیل شده است و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

دادستان مشهد با بیان اینکه ‌‌بازپرس ویژه قتل تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: ‌ضارب، فردی با تابعیت خارجی است.

فرد ضارب ‌در اختیار نهادهای اطلاعاتی و امنیتی است

در همین رابطه، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: ‌متأسفانه یک طلبه‌‌ به شهادت رسید‌ و ‌دو طلبه‌ دیگر ‌در بیمارستان بستری هستند که ‌یکی از طلبه‌های مجروح وضعیت مناسبی ندارد؛ مردم دعا کنند.‌ فرد ضارب دستگیر شده است که در اختیار نهادهای اطلاعاتی و امنیتی است.

داوری، معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز گفت: این موضوع در دست بررسی است و پس از روشن شدن نتیجه، اطلاع‌رسانی در مورد آن صورت خواهد گرفت.

سردار ‌تقوی‌ فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در رابطه با ابن حادثه گفت: تحقیقات ویژه درباره این موضوع در دست بررسی است و پس از روشن شدن نتیجه، اطلاع‌رسانی دقیق درمورد آن صورت خواهد گرفت.

روز سه شنبه در صحن پبامبر اعظم (ص) حرم رضوی مشهد، سه تن از طلاب مورد حمله فردی با سلاح سرد واقع شدند، که در این حادثه یکی از طلاب شهید و ۲نغر دیگر نیز مجروح و بهذبیمارستان منتقل شدند.

ضارب سه طلبه در حرم رضوی

منبع:سیاست شرق، تسنیم و سایر خبرگزاری ها

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »