... امروز: شنبه - ۰۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 1:31 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انتقاد شدید رئیس جمهور ترکیه نسبت به غرب

اردوغان: اگر سازمان تروریستی نه در چنین مکان، در نقطه دیگری از جهان معلمان و کودکان را قتل عام می‌کرد، روزها، هفته‌ها، ماه‌ها در دستور کار قرار گرفته و واکنش‌ها پایان نمی‌یافت.

سیاست شرق _ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، با اشاره به حملات تروریستی اخیر در استانبول، نسبت به کشورهای غربی انتقاد کرد.

به نقل از «تی آر تی»، اردوغان در برنامه‌ای که به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در مرکز کنگره استانبول برگزار شد، سخنرانی و از برخورد دوگانه کشورهای غربی درباره حوادث تروریستی، انتقاد کرد.

رجب طیب اردوغان، گفت: دو شهروند از ۸ شهروند ما که در حملات اخیر سازمان‌های تروریستی جان خود را از دست دادند، معلم هستند، اگر سازمان تروریستی نه در چنین مکان، در نقطه دیگری از جهان معلمان و کودکان را قتل عام می‌کرد، روزها، هفته‌ها، ماه‌ها در دستور کار قرار گرفته و واکنش‌ها پایان نمی‌یافت.

وی افزود: وقتی صحبت از ترکیه به میان می‌آید، بغیر از پیام‌های محکوم‌کننده، نه سیاستمداران، نه سازمان‌های غیردولتی و نه رسانه‌ها اقدام قابل‌ارزشی انجام نمی‌دهند. سازمان‌های حقوق بشر در جهان کجا هستند؟ از غم و اندوه صمیمانه دوستان و برادرانمان سخن نمی‌گویم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »