... امروز: پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 7:25 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

اتهام خشونت خانوادگی علیه «جانی دپ» و دردسرهای او

همسر سابق این بازیگر سینمای آمریکا افزود که اولین برخورد فیزیکی از جانب جانی دپ را زمانی دیده که از او در مورد خالکوبی روی بازویش پرسیده است و دپ دوبار به وی سیلی زد.

سیاست شرق _ «امبر لارا هرد»، همسر سابق «جانی دپ» در جلسه ای سه ساعته در دادگاه، اتهامات تازه‌ای را با شرح جزئیات علیه این ستاره هالیوودی مطرح کرد.

به نقل از یورونیوز، در جلسه دادگاه این بازیگر سینما که روز چهارشنبه ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) در ویرجینیای آمریکا برگزار شد، «امبر لارا هرد» با تعریف پیشینه‌ای از ارتباط خود با جانی دپ گفت رابطه صمیمی آن‌ها در ابتدا با «احساسات بسیار شدید» در سر صحنه فیلمبرداری فیلم «خاطرات روزانه رام» در سال ۲۰۱۱ شروع شد.

همسر سابق این بازیگر سینمای آمریکا افزود که اولین برخورد فیزیکی از جانب جانی دپ را زمانی دیده که از او در مورد خالکوبی روی بازویش پرسیده است و دپ دوبار به وی سیلی زد.

هرد گفت هرچند که من در آن لحظه فقط خندیدم، چون تصورم این بود که او با من شوخی می کند. وی اضافه کرد که بعد از آن، دپ زانو زده و با گریه از وی عذرخواهی کرده است.

خانم هرد ، همچنین همسر سابق خود را به مصرف مواد مخدر متهم کرد که با مصرف آنها، شخصیت او تغییر می کند و وی را مورد خشونت و آزار قرار می داد.

این در شرایطی است که «جانی دپ» این اتهامات همسر سابقش را پیشتر رد کرده است.

پس از اظهارات خانم امبر، داون هیوز روانشناس قانونی توسط تیم وکلای مدافع وی به جایگاه فراخوانده شد، وی در این رابطه گفت که «امبر لارا هرد» در اثر خشونت جنسی به «اختلال استرس پس از سانحه» مبتلا شده است.

پرونده دادگاه این زوج هالیوودی بر اساس مطالب مطرح شده در ستونی در روزنامه واشنگتن‌پست است که توسط خانم هرد در دسامبر ۲۰۱۸ نوشته شده است.

او در آنجا خود را «قربانی خشونت خانگی» معرفی می‌کند که پس از طرح ادعاهایش مورد تمسخر قرار گرفته شد. عنوان ستونی که هرد مطالب خود را در آن می نوشت، «من علیه خشونت جنسی صحبت کردم اما با خشم فرهنگمان روبرو شدم. این باید تغییر کند»، انتخاب شده بود.

کمپانی دیزنی مدت‌ها قبل از آنکه پرونده «امبر لارا هرد» و «جانی دپ» در روزنامه سان در بریتانیا به جریان بیفتد، از این ستاره سینما فاصله گرفت، به عبارتی دیگر، کمپانی دیزنی حضور «جانی دپ» را در سری های جدید «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد که کمپانی دیزنی پیشنهاد جری بروکهایمر را برای حضور افتخاری جانی دپ در اسپین آف «دزدان دریایی کارائیب» نیز رد کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »