... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 4:27 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0
با طولانی تر شدن جنگ در اوکراین؛

روسیه سن ورود به ارتش را افزایش می دهد

دومای روسیه لایحه ای را بررسی می کند که به روس های بالای 40 سال و خارجی های بالای 30 سال اجازه می دهد در ارتش ثبت نام و استخدام شوند.

سیاست شرق _ در پی طولانی شدن جنگ در اوکراین، در نشانه ای از نیاز فوری روسیه به تقویت تلاش های جنگی خود، دومای روسیه روز جمعه اعلام کرد که لایحه ای را بررسی می کند که به روس های بالای ۴۰ سال و خارجی های بالای ۳۰ سال اجازه می دهد در ارتش ثبت نام و استخدام شوند.

وب سایت دومای دولتی روسیه، در ادامه این خبر آمده است که این اقدام ارتش را قادر می سازد تا از مهارت های حرفه ای های مسن تر استفاده کند.

در این بیانیه آمده است که برای استفاده از سلاح‌های با دقت بالا، استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی، به متخصصان بسیار حرفه‌ای نیاز است. تجربه نشان می‌دهد که افراددر سن ۴۰ تا ۴۵ سالگی چنین قابلیت های را دارند.

در حال حاضر فقط روس‌های ۱۸ تا ۴۰ ساله و خارجی‌های ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند اولین قرارداد را با ارتش منعقد کنند.

در حالی که اوکراین عملاً کل جمعیت مردان بالغ خود را بسیج کرده است، روسیه تاکنون نتوانسته به اهداف خود در اوکراین دست یابد. مسکو با وجود کنترل کامل ویرانه های ماریوپل، از هدف خود برای تصرف تمام منطقه دونباس در شرق اوکراین فاصله دارد و نیاز به نیروهای بیشتری دارد.

یک مقام ارشد دولت روسیه پیش از این نیز در اقدامی جهت تقویت هرچه بیشتر نیروهای مسلح این کشور گفته بود که شهروندان روس ساکن جمهوریهای خودخوانده می‌توانند به نیروهای مسلح این کشور بپیوندند.

به گزارش «تاس» «ویکتور وودولاتسکی» معاون رئیس کمیته دومای دولتی روسیه در صورت تمایل، شهروندان روسیه که به طور دائم در جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک ساکن هستند، می توانند در صورت تمایل به نیروهای مسلح روسیه بپیوندند.

این قانونگذار روس گفت: «اگر شهروندان روس ساکن این دو جمهوری بخواهند به نیروهای مسلح روسیه بپیوندند، کمیساریای نظامی منطقه‌ای “روستوف” آنها را ثبت و به خدمت خواهد گرفت.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »